Kivatkamat 2868071-4 (jäljempänä verkkokauppa) myy tuotteita yksityishenkilöille Suomeen (huom! Emme toimita Ahvenanmaalle!). Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Verkkokaupan yhteystiedot Sähköposti: asiakaspalvelu@kivatkamat.fi Puhelin: 040-5212800 Postiosoite: Suopellontie 11 40530 Jyväskylä
HUOM! KIRJEPOSTI LIIKKUU NYKYÄÄN TODELLA HITAASTI, MIKÄLI TUOTTEELLA ON KIIRE, SUOSITTELEMME PAKETIN KÄYTTÖÄ TOIMITUSTAPANA! EMME OLE KORVAUSVELVOLLISIA, JOS TUOTE JÄÄ JOSTAIN SYYSTÄ KÄYTTÄMÄTTÄ POSTIN HITAAN KULKEMISEN VUOKSI!
Tilaaminen
Tilattavat tuotteet valitaan kotisivuilla lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnossa. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut. Mikäli tilaushetkellä annetaan sähköpostiosoite, tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet sekä hinta. Kuitti tulee tilauksen jälkeen automaattisesti sähköpostiin.
Ennakkotilaustuotteet
Tilaus tehdään verkkokaupassa kuten normaalikin tilaus, mutta tilausnapissa lukee ” Lisää ennakkotilaustuote”. Sen jälkeen tuote maksetaan kassalla normaalisti. Ennakkotilaustuote postitetaan heti kun tuotteet saapuvat varastoomme. Huomaathan, että emme tiedä milloin tarkalleen ennakkotilaustuotteet ovat varastossamme, siihen vaikuttaa niin moni asia johon emme voi vaikuttaa. Varauduthan odottamaan tuotetta 1-3 viikkoa, mikäli ongelmia syntyy logistiikassa, voi pahimmillaan kestää jopa 4-5 viikkoa. Ennakkotilaustuotteessa olet siis valmis odottamaan kauankin tuotetta. Mutta silti! Saat tuotteen ensimmäisenä! Kun ennakkotilausten määrä on tullut täyteen, voit tilata varastoseurannan, jolloin saat viestin kun varasto täydentyy. Tämä ei kuitenkaan takaa, että saat tuotteen, sillä halutuimmat tuotteet myydään loppuun TODELLA nopeasti! Vain ennakkotilaamalla varmistat siis tuotteen saannin. Mikäli tilaus sisältää sekä ennakkotilaustuotteita että heti varastossa olevia, toimitetaan KOKO tilaus kerralla, kun ennakkotilaustuotteetkin saapuvat. Huom! Mikäli tarvitset ehdottomasti varastossa olevat tuotteet heti, ota yhteyttä asiakaspalveluun.
ILMAISET POSTIKULUT
yli 45 euron tilauksiin. Ilmaisten postikulujen kohdalla yrityksellä on oikeus valita halvin toimitustapa (kirje), mikäli tuotteet mahtuvat kirjeenä toimitettavaksi.
Nouto
Mikäli haluat noutaa tuotteet, ota yhteyttä suoraan asiakaspalveluun asiakaspalvelu@kivatkamat.fi tai laita tekstiviesti/whatsup-viesti numeroon 040-5212800, sovimme noudot aina erikseen. Noudettaessa voit maksaa pankki/luottokortilla tai käteisellä (tasaraha). Kuitin saat noudettaessa sähköpostiin noudon jälkeen.
Tilaukset ulkomaille (vain EU-maihin)
Toimitamme tällä hetkellä vain yli 50 euron tilaukset EU-maihin tapauskohtaisesti ja räätälöidysti erikseen . Ota siis meihin yhteyttä ENNEN tilauksen tekoa ja kerro mitä haluaisit tilata ja mihin maahan, niin katsotaan toimituksen yksityiskohdat yhdessä.
Maksaminen
Maksupalvelun tarjoaa Verifone Finland Oy (0943819-9). Verifone Finland Oy on Finanssivalvonnan toimiluvan saanut maksulaitos. Maksutapahtumat toteutetaan Verifone Finland Oy:n suojatussa tietoturvallisessa maksuympäristössä. Pankki- ja korttimaksujen vastaanottajana tiliotteella sekä mahdollisilla korttilaskuilla vastaanottajana näkyy Verifone Finland Oy, joka välittää maksut kauppiaalle.
Verifone Finland Oy
Vantaankoskentie 14
01670 Vantaa
Asiakaspalvelu kuluttajille, puh. 020 753 5192, kuluttaja@verifone.fi
www.verifone.fi
Maksutavat Maksupalvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla tai maksukorteilla (credit/debit), Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit. MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.
Uudet sähköisen maksamisen säännöt astuvat voimaan EU-maissa 14.9.2019. Säännöt perustuvat EU:n PSD2-maksupalveludirektiiviin.
Uudet säännöt korttimaksamiseen
Verkkokaupan osalta suurin muutos on, että kaikkien eurooppalaisten asiakkaiden on aina todistettava henkilöllisyytensä maksamisen yhteydessä. Tätä kutsutaan asiakkaan vahvaksi tunnistamiseksi (engl. SCA, Strong Customer Authentication). Käytännössä se tarkoittaa, että korttiostoja ei voi suorittaa enää pelkillä kortin tiedoilla. Kortin tietojen syöttämisen lisäksi asiakkaan on todistettava olevansa oikea kortinhaltija, esim. tunnistautumalla verkkopankissaan maksun yhteydessä. Huom! Tämä on siis vain tunnistaminen, maksua ei tarvitse maksaa verkkopankista, ellet ole tätä toimintoa valinnut.
TOIMITUKSET 1.1.2023 alk.
Tilauksia postitetaan arkipäivisin vähintään kaksi kertaa viikossa, jos mahdollista päivittäin. Pidämme joskus lomaa, ja tuolloin tilauksia ei lähde, näistä katkoista toimituksiin ilmoitamme aina erikseen verkkokaupan etusivulla ja sosiaalisessa mediassa. Varsinainen kokonaistoimitusaika on myös postin toiminnasta riippuvaa, johon emme pysty vaikuttamaan. Toimituskulut määräytyvät valitun toimitustavan, mahdollisten lisäpalvelujen, tilauksen painon ja koon mukaan. Näet toimituskulut verkkokaupan kassatoiminnossa ennen tilauksen lopullista hyväksymistä. Emme toimita missään tilanteissa tuotteita postiennakolla. Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut toimituksen aikana, tulee tästä ilmoittaa viipymättä, mutta kuitenkin 14 vuorokauden kuluessa verkkokaupalle. Toimituksessa vioittuneista paketeista tulee viipymättä ilmoittaa toimituksesta vastanneelle yhtiölle. Huom! JOS TILAAT TUOTTEET KIRJEPOSTILLA, TIEDOSTAT RISKIN, ETTÄ KIRJE VOI KADOTA EIKÄ POSTI / KUKAAN MUUKAAN KORVAA SITÄ,KOSKA NIISSÄ EI OLE SEURANTAMAHDOLLISUUTTA! noutamatta jätetystä paketista perimme 10 euroa pois hyvitettävästä summasta!
Paketit toimitetaan pääsääntöisesti postin pakettipisteisiin postinumeron mukaan (eli Postin järjestelmän mukaan lähin noutopiste), ellei asiakas ole muuta toivonut.
Palautukset & vaihdot (luethan tarkkaan!)
Verkkokaupan asiakkaalla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus (HUOM! palautuksen tulee olla (kuitti paketista) lähetetty ENNEN kuin 14 vrk on mennyt umpeen, muussa tapauksessa palautusta ei hyväksytä). Asiakkaalla on oikeus vaihtaa tai palauttaa osa tai kaikki tilauksen tuotteet. Palautettavat tai vaihdettavat tuotteet tulee olla alkuperäispakkauksessa ja myyntikuntoisia. Halutessasi palauttaa tai vaihtaa tuotteita, ota ensin yhteyttä verkkokauppaan ja kysy palautusohjeita. Liitäthän palautukseen mukaan nimesi, yhteystietosi sekä tilinumerosi mahdollista maksunpalautusta varten. HUOM! Hyvitämme palautuksesta saman postimaksun, mitä alkuperäisessä toimituksessakin on ollut mikäli koko tilaus hyvitetään, Vaihdossa asiakas maksaa sekä palautuksen että uuden tuotteen postituksen! Emme käytä postiennakkoa palatuksiin kuten emme lähetyksiinkään. Jos asiakas tekee palautuksen jotenkin muuten kuin sovittu (esim. tekee Postin asiakaspalautuksen vaikka sovittu kirjepostina lähettämisestä), hyvitämme vain asiakkaalle ennalta ilmoitetun postimaksun verran palautuksesta. Rahanpalautukset tapahtuvat maksuntarjoajan kautta (Verifone) tehtynä noin viikossa. Nopein tapa saada rahat takaisin esim. palautuksen yhteydessä on lähettää meille tilinumeron, jolloin maksamme hyvityksen heti kun tuote on saapunut meille ja tarkastettu jälleenmyyntikelpoiseksi. Näin myös jos tilauksen haluaa peruuttaa eikä siitä ole vielä ehditty maksaa postitusta / lähetetty.
Tilauksen peruuttaminen, virhevastuu ja reklamaatiot
Ennen tilauksen toimitusta tilauksen voi peruuttaa kirjallisella ilmoituksella sähköpostitse. Tämä tarkoittaa, että tilaus tulee peruuttaa hyvin nopeasti, sillä pyrimme lähettämään tilaukset useimmiten jo samana päivänä kun tilaus tehty. Mikäli tilaus on jo siis lähetetty , emme valitettavasti hyväksy enää peruutusta .Mikäli toimituskulut on maksettu (paketti/kirjemerkit) mutta tilausta ei ole vielä lähetetty, voidaan tilaus peruuttaa, mutta joudumme perimään teiltä toimitusmaksut (koska ne jää muuten meidän tappioksi), tuotteiden hinnan maksamme toki takaisin tässäkin tapauksessa. Verkkokaupalla on lakisääteinen virhevastuu myydyistä tuotteista. Reklamaatiotapauksissa pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme. Kuluttajalla on oikeus viedä mahdolliset riitatilanteet kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.