Kivatkamat 2868071-4 (jäljempänä verkkokauppa) myy tuotteita yksityishenkilöille Suomeen. Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Verkkokaupan yhteystiedot Sähköposti: asiakaspalvelu@kivatkamat.fi Puhelin: 040-5212800 Postiosoite: Suopellontie 11 40530 Jyväskylä HUOM! KIRJEPOSTI LIIKKUU NYKYÄÄN TODELLA HITAASTI, MIKÄLI TUOTTEELLA ON KIIRE, SUOSITTELEMME PAKETIN KÄYTTÖÄ TOIMITUSTAPANA! EMME OLE KORVAUSVELVOLLISIA, JOS TUOTE JÄÄ JOSTAIN SYYSTÄ KÄYTTÄMÄTTÄ POSTIN HITAAN KULKEMISEN VUOKSI!

Tilaaminen Tilattavat tuotteet valitaan kotisivuilla lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnossa. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut. Mikäli tilaushetkellä annetaan sähköpostiosoite, tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet sekä hinta. Kuitti tulee tilauksen jälkeen automaattisesti sähköpostiin.

Nouto Mikäli haluat noutaa tuotteet, ota yhteyttä suoraan asiakaspalveluun asiakaspalvelu@kivatkamat.fi tai laita tekstiviesti/whatsup-viesti numeroon 040-5212800, sovimme noudot aina erikseen. Noudettaessa voit maksaa pankki/luottokortilla tai käteisellä (tasaraha). Kuitin saat noudettaessa sähköpostiin noudon jälkeen.

Tilaukset ulkomaille (vain EU-maihin) Toimitamme tällä hetkellä vain yli 50 euron tilaukset EU-maihin tapauskohtaisesti ja räätälöidysti erikseen . Ota siis meihin yhteyttä ENNEN tilauksen tekoa ja kerro mitä haluaisit tilata ja mihin maahan, niin katsotaan toimituksen yksityiskohdat yhdessä.

Maksaminen Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Bambora PayForm (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Bamboran verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Bambora tai Paybyway Oy. Bambora välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja. Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Lue lisää Bamborasta: https://www.bambora.com

Maksutavat PayForm-palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto . MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa. Jousto: Voit maksaa Jousto Laskulla tai Osamaksulla yli 4000 suomalaisessa verkkokaupassa. Laskulla saat jopa 30 vrk maksuaikaa (ei laskutuslisää! ) ja Osamaksulla max. 12 kk maksuaikaa (laskutusmaksu 3,90 eur ja vuosikorko 19,9 %). Lisätietoja Joustosta osoitteessa www.jousto.com Euroloan Consumer Finance Oyj:llä on oikeus tarkastaa Mash Laskulla tai Osamaksulla maksavan asiakkaan luotto- ja osoitetiedot ja myöntää tai evätä luotto niiden perusteella. Euroloan Consumer Finance Oyj (2159120-9) on vuodesta 2007 asti toiminut suomalainen rahoitusalan yritys.

Uusia sääntöjä korttimaksamiseen

Uudet sähköisen maksamisen säännöt astuvat voimaan EU-maissa 14.9.2019. Säännöt perustuvat EU:n PSD2-maksupalveludirektiiviin, joka astui voimaan viime vuonna.

Uudet säännöt korttimaksamiseen

Verkkokaupan osalta suurin muutos on, että kaikkien eurooppalaisten asiakkaiden on aina todistettava henkilöllisyytensä maksamisen yhteydessä. Tätä kutsutaan asiakkaan vahvaksi tunnistamiseksi (engl. SCA, Strong Customer Authentication). Käytännössä se tarkoittaa, että korttiostoja ei voi suorittaa enää pelkillä kortin tiedoilla. Kortin tietojen syöttämisen lisäksi asiakkaan on todistettava olevansa oikea kortinhaltija, esim. tunnistautumalla verkkopankissaan maksun yhteydessä. Huom! Tämä on siis vain tunnistaminen, maksua ei tarvitse maksaa verkkopankista, ellet ole tätä toimintoa valinnut.

Bambora PayForm -maksupalvelun yhteystiedot Bambora PayForm, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4) Sähköposti: payform@bambora.com Puhelin: 029 300 5050 (arkisin klo 9-16) Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta 

Toimitus Tilauksia postitetaan arkipäivisin. Varastosta toimitettavien tuotteiden toimitusaika on yleensä 2-5 arkipäivää,parhaimmillaan jopa seuraavaksi päiväksi. HUOM! 1.3.2019 jälkeen Posti on hidastanut kirjeiden toimituksia, joten meistä riippumattomista syistä toimituksessa VOI mennä jopa viikko TAI YLI!. Mikäli toimitettavat tuotteet ovat tilaustuotteita, toimitusaika on yleensä 1-3 viikkoa. Toimituskulut määräytyvät valitun toimitustavan, mahdollisten lisäpalvelujen, tilauksen painon ja koon mukaan. Näet toimituskulut verkkokaupan kassatoiminnossa ennen tilauksen lopullista hyväksymistä. Emme toimita missään tilanteissa tuotteita postiennakolla. Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut toimituksen aikana, tulee tästä ilmoittaa viipymättä, mutta kuitenkin 14 vuorokauden kuluessa verkkokaupalle. Toimituksessa vioittuneista paketeista tulee viipymättä ilmoittaa toimituksesta vastanneelle yhtiölle. Huom! KIRJEPOSTIN KATOAMISTAPAUKSISSA VAIN SEURANTATUNNUKSELLA TILATUT KIRJEET KORVATAAN TÄYSIMÄÄRÄISINÄ! 

Palautukset Verkkokaupan asiakkaalla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. Asiakkaalla on oikeus vaihtaa tai palauttaa osa tai kaikki tilauksen tuotteet. Palautettavat tai vaihdettavat tuotteet tulee olla alkuperäispakkauksessa ja myyntikuntoisia. Halutessasi palauttaa tai vaihtaa tuotteita, ota ensin yhteyttä verkkokauppaan ja kysy palautusohjeita. Liitäthän palautukseen mukaan nimesi, yhteystietosi sekä tilinumerosi mahdollista maksunpalautusta varten. HUOM! Hyvitämme palautuksesta saman postimaksun, mitä alkuperäisessä toimituksessakin on ollut postimaksu, eli vain yhdet postimaksut, emme palautuksen postimaksua. Emme käytä postiennakkoa palatuksiin kuten emme lähetyksiinkään. Jos asiakas tekee palautuksen jotenkin muuten kuin sovittu (esim. tekee Postin asiakaspalautuksen vaikka sovittu kirjepostina lähettämisestä), hyvitämme vain asiakkaalle ennalta ilmoitetun postimaksun verran palautuksesta. 

Tilauksen peruuttaminen, virhevastuu ja reklamaatiot Ennen tilauksen toimitusta tilauksen voi peruuttaa kirjallisella ilmoituksella sähköpostitse. Tämä tarkoittaa, että tilaus tulee peruuttaa hyvin nopeasti, sillä pyrimme lähettämään tilaukset useimmiten jo samana päivänä kun tilaus tehty. Mikäli tilaus on jo siis lähetetty, emme valitettavasti hyväksy enää peruutusta. Verkkokaupalla on lakisääteinen virhevastuu myydyistä tuotteista. Reklamaatiotapauksissa pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme. Kuluttajalla on oikeus viedä mahdolliset riitatilanteet kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.

Vieritä ylös