Mistä kaikkialta tuotteenne tulevat, miksi jotkut tuotteet myydään ilman minkään tuotemerkin pakkauksia?

V: Suurinosa tuotteista tulee Euroopasta isoista tukuista ja Suomesta suoraan tuotteiden tuottajilta . Pyrimme myymään vain hyvälaatuisiksi todettuja tuotteita , emmekä kaikkia suomalaisiakaan tuotteita ”kelpuuta” kauppaamme. Pitääksemme hinnat edullisina, emme painata tuotteisiin omia tageja tai merkkejä.

Miten teillä toimii laadun hallinta?
V: Koko verkkokaupan idea lähti siitä, että haluamme tarjota itse hyväksi toteamiamme tuotteita myös muille. Testaamme siis itse mahdollisimman monen tuotteen, jotta meillä on käsitys tuotteen oikeasta toimivuudesta ja laadusta. Myymme tuotteita joita voisimme itsekin ostaa, hinnalla, jolla voisimme itsekin tuotteen ostaa. Valitettavasti siltikin tehtaalta tulee joskus ”maanantai-kappale”, jossa on valmistusvirhe tai muu vika ja se pääsee kuluttajalle asti. Tällöin haluamme ehdottomasti korvata tuotteen uudella vastaavalla tuotteella tai palautamme rahat.

Ovatko korunne nikkelittömiä?
V: Korujen toimittajat ilmoittavat korujen usein olevan ”korumetallia” (mikä tarkoittaa, että materiaali on seos eri metalleja) joten täysin varmaa nikkelivapautta emme uskalla koruille luvata, jos seassa onkin pieniäkin määriä voivat herkimmät saada mahdollisesti oireita.  Herkimpien kannattaa käyttää harkintaa koska kyseessä ei ole täysin hopeiset tai kultaiset korut. Ilmoitamme korujen tuotekuvauksissa mahdollisimman tarkkaan korujen materiaaleista, ja meiltä löytyy myöskin varmasti täysin nikkelittömiä vaihtoehtoja.

Haluaisin saada tuotteitani teille jälleenmyyntiin, onko se mahdollista?
V: Kyllä se on mahdollista ja mielellämme otamme uusia tuotteita myyntiin. Meillä ei kuitenkaan ole kivijalkamyymälää, joten tuotteen tulisi olla postitettavissa asiakkaille, ja näin ollen tuote ei saisi olla kovin herkästi särkyvä esim. koriste-esine. Ole rohkeasti meihin yhteydessä ja tarjoa tuotteitasi meille myyntiin!

Miksi en ole saanut vahvistusta toimituksesta / tilausvahvistusta?
V: Aika useinkin nämä menevät roskapostin puolelle, tarkastathan ensin roskapostin. Jos sieltäkään ei löydy,  ota yhteyttä!

Teettekö blogistien kanssa yhteistyötä?
V: Mielellämme!  Tarjoamme useimmille bloggareille 10-30% alennuksen tuotteistamme blogipostausta vastaan. Mikäli sinulla on ”huippu kävijämääräinen” blogi, voimme miettiä muitakin vaihtoehtoja. Ota rohkeasti yhteyttä asiakaspalvelu@www.kivatkamat.fi

En pysty maksamaan tuotteitani kassalla padilla, mistä tämä johtuu?
V: Ongelmaan voi olla monta syytä. Jotkut virustentorjunta/suojausohjelmat voivat jostain syystä blogata sivustoa, tai joissakin ohjelmissa on ns. pankkitoimintojen suojaus päällä, mikä voi myöskin aiheuttaa ongelmia. Kannattaa myös tarkastaa, että olette laittaneet rastin kohtaan ”Hyväksyn toimitusehdot”. Jos tätä rastia ei ole, et pääse kassalle eteenpäin. Mikäli maksuongelma toistuu, voimme hoitaa maksun myös muilla keinoilla, joten olethan yhteydessä meihin asiakaspalvelu@www.kivatkamat.fi

Haluaisin palauttaa tuotteen, miten toimin?
V: Ole kaikissa tapauksissa AINA ensin yhteydessä meihin. Mikäli tuotteessa on mielestäsi vikaa, toivoisimme valokuvaa tuotteesta, tämä on osa laadunhallintaamme.  Yleensä saat pitää viallisen tuotteen, eikä sitä tarvitse lähteä palauttamaan, vaan saat joko uuden tuotteen tilalle tai palautamme rahat, valinta on sinun. Jos kuitenkin haluat palauttaa tuotteen, tuotteen tulee olla käyttämätön ja edelleen myyntikelpoinen. Otathan yhteyttä aina siis meihin ennen tuotteen palautusta, voit myös lukea tarkemmat ohjeet Toimitusehdot-osiosta.

Yrityksemme haluaisi ostaa tiettyä tuotetta ison erän, onnistuuko?
V: Kyllä onnistuu! Meillä on hyvät kanavat omille tuotteillemme, ja saamme yleensä isojakin eriä tuotteita ostettua mikäli tarvis. Kannattaa olla kuitenkin ajoissa liikkellä, sillä tarvitsemme tuotteesta riippuen aikaa  1-5 viikkoa tuotteen hankintaan ja jälleen postitukseen. asiakaspalvelu@www.kivatkamat.fi  palvelee tässäkin asiassa.

Miksi näkyy, että tuotetta on varastossa ,mutta kun yritän lisätä sitä ostoskoriini , ei onnistukaan?
V: näin voi tosiaan käydä, jos varasto on käymässä loppuun ja verkkokaupassa on ”ruuhkaa” . Tällöin joku toinen on jo varannut tuotteen ostoskoriinsa, ja varastosaldo on nolla. Mutta koska ko. asiakas ei ole vielä mennyt kassan läpi, tuote ei ole lopullisesti poistunut varastosta, ja voi vielä palautua sinne ostoskorista, mikäli koria ei viedäkään koskaan kassan läpi. Tällöin voi näkyä että tuotetta ikäänkuin on on varastossa, vaikka oikeasti saldo on jo nolla. 

MIKSI JOTKUT TUOTTEENNE TULEVAT ILMAN MUOVEJA TAI SELVÄSTI KIERRÄTETYSSÄ MUOVISSA TAI PAHVILAATIKOSSA?
v: Joiltakin tavarantoimittajilta tuotteet tulevat isompana eränä yhdessä paketissa, eli koko tuotenippu on yhdessä ja samassa ”kääreessä”. Emme halua lisätä muovijätettä pakkaamalla tämän jälkeen myydyt erät vielä erikseen omiin muovipusseihin, vaan lähetämme tuotteet (muovisessa, säänkestävässä) lähetyskuoressa ilman ylimääräisiä kääreitä. Saatamme käyttää kääreenä myös jotain aiemmin meille saapunutta muovikäärettä. Pyrimme myös kierrättämään pahvilaatikoita niin hyvin kuin mahdollista.

Scroll to Top